Aye, Aye Tuan President


atau
WhatsApp 010-4398892
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

*BACAAN 18 TAHUN KE ATAS*

Harga: RM32.00 SEM /RM39.00 SS
termasuk postage

“Tugas you cari maklumat siapa dalang di sebalik ROM...Lepas you dapat maklumat tu, tugas seterusnya ialah infiltrate ke dalam ROM. Gunakan apa jua cara supaya presiden percaya pada you...”
Itu misi aku yang diarahkan oleh GOT. Target aku ialah Tuan Imran. Tapi aku....
"Ohh...maaf, tuan!" Aku pura-pura terlanggar Tuan Presiden dan konon-konon jatuh ke dalam pelukannya.
"Oh my...Jia. Awak dah salah orang." Senyuman nakal tu tikam mata aku.
Oh my! Mampos! Najmi! Apa partner-in-crime aku yang bisa buat rusuk kiri kanan aku bergetar buat kat sini? Makin bergetar rusuk bila badan aku dalam dakapan dia macam gaya penari tango. This is not good. He's not my target!
Antara Tuan Imran dengan Najmi, siapakah yang Jia pilih? Antara GOT dengan ROM, di manakah kesetiaan Jia yang sebenar? Ejen 714 a.k.a Jia punya misi yang lebih besar daripada apa yang dia sangka dan jangka. Berjayakah Jia melaksanakan misinya?

No comments:

Post a Comment